نوشته شده توسط : azar yousefi

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

بلیط بدروم

فرودگاه میلاس در 35 کیلومتری شمال شرق بدروم واقع شده است. فاصله هوایی تهران بدروم 2153 کیلومتر می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین اطلس جت

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز 14 ساعت و 55 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 6 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 50 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

 

 

مسیر تهران بدروم

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: قیمت بلیط ازمیر , قیمت بلیط بدروم , نرخ بلیط ازمیر , نرخ بلیط بدروم , , ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های 4 ستاره ترکیه,معروف ترین هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های لوکس ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره معروف ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,هتل های 3 ستاره ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بلیط ازمیر ترکیه,بلیط ازمیر,قیمت بلیط ازمیر ترکیه,قیمت بلیط ازمیر , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

آبشار تورگوت در نزدیکی روستانی تورگوت در 35 کیلومتری مارماریس ترکیه واقع شده است. گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94با یک پیاده روی کوتاه از جاده روستای تورگوت می توانند به راتی به این آبشار زیبا برسند و از دیدن آن لذت ببرند. در خلیج شهر مارماریس که جواهر ترکیه است 3 گذرگاه وجود دارد که دارای 1100 قایق می باشد و از این طریق صنعت توریسم خود را گسترش داده است. علاوه بر این در این منطقه جشنواره های متفاوتی هر ساله برگزار میشود که توجه گردشگران تور ترکیه تابستان 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

در این منطقه از مارماریس یعنی تورگوت شما می توانید در طول سال ترکیب رنگ های بسیار زیبایی مانند سبز و آبی را مشاهده کنید و از دیدن این منظره طبیعی که گوشه ای از بهشت را به شما نشان میدهد نهایت لذت را ببرید. آنچه باعث شده که مارماریس مانند یک بهشت شود وجود گردشگاه ها و تفریحگاه های فراوان در کنار سواحل طولانی آن , بندرهای طبیعی و مدرن , زیبایی های طبیعی و خارق العاده , تور های آبی , کشتی های تفریحی , امکانات لازم برای انواع ورزش های آبی دلخواه گردشگران در خلیج مارماریس , وجود انواع هتل های 5 ستاره و پانسیون های عالی و بسیاری از ویژگی های دیگر این شهر می باشد. گردشگران و مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94با هر سلیقه ای می توانند تعطیلات خود را در این بهشت زیبا بگذرانند و از سف خود لذت ببرند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشار تورگوت مارماریس,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه ماه رمضان 94بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه اوزون گل ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه کوه نمرود

کوه نمرود در جنوب شرقی ترکیه و در نزدیکی شهر آدی یامان قرار گرفته است و 2134 متر ارتفاع دارد. خوب است مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که در قله کوه نمرود در سال شصت و دو قبل از میلاد یک مقبره توسط آنتیوکوس اول ساخته شده است. او در این مقبره مجسمه دو عقاب بزرگ , خدایان یونانی و ایرانی و همچنین مجسمه های بزرگی از خودش را نیز ساخته بود. از زمان ساخت این مقبره تا کنون سر مجسمه ها از بالای کوه به سمت پایین حرکت کرده اند و در اطراف این منطقه پراکنده شده اند.

تور ترکیه کوه نمرود

 

تور ترکیه کوه نمرود

اما آنچه که در قله این کوه جلب توجه می کند نمای زیبای کوه های اطراف و همچنین نظاره کردن طلوع خورشید  از مشرق می باشد که بسیار زیبا و دلنشین است. وقتی خورشید به قله این کوه می تابد بر ر وی این مجسمه ها یک سایه نارنجی رنگی می افکند که زیبایی این کوه را دوچندان کرده است. مسافران تور ترکیه تابستان 94 اگر می خواهند یک منطقه اسرارآمیز را نزدیک ببینند حتما از کوه نمرود دیدن نمایند.

تور ترکیه کوه نمرود



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: کوه نمرود آدی یامان ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه  پنج ستاره


هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه در منطقه زیبا و قدیمی توپکاپی ساخته شده است. هتل آک گون استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک استانبول 10 km  فاصله دارد. هتل آک گون استانبول ترکیه دارای 276 اتاق مرتب و تمییز با طراحی و چیدمانی متفاوت می باشد که مسافران تور ترکیه این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند . جاذبه های گردشگری استانبول مانند موزه توپکاپی و مسجد کبود با هتل فقط 2 km فاصله دارد.هتل آک گون استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , حمام سنتی ترکی و بخار , سونا و جکوزی , خدمات نگهداری از اطفال , اینترنت وایرلس , آرایشگاه , خشکشویی و لباسشویی که مسافران عزیز در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند, صرافی برای مبادلات ارزی , کافی شاپ , اتومبیل برای کرایه برای گردش مسافران , لاندری , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی و دیگر امکاناتی که برای گردشگران تور ترکیهتدارک دیده است.

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه در منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد در سال 2009 ساخته شده است. هتل آکرا استانبول ترکیه دارای 30 اتاق با تمام امکانات اقامت می باشد. برای رسیدن به مسجد تاریخی کبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه پیاده فقط هشت دقیقه از هتل فاصله دارند. در 10 دقیقه می توانید با اتومبیل و یا با دیگر وسایل حمل و نقل به گرند بازار که بازار بزرگ استانبول می باشد برسید. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل واقع شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 km و فرودگاه سابیها در 56 km از هتل واقع شده اند. هتل آکرا استانبول ترکیه امکاناتی مانند : رستوران با منوی متنوع , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی و اتوکشی برای آراسته بودن مسافران تور ترکیه , صرافی برای مبادلات ارزی , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آلاهان ترکیه سه ستاره

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه هتلی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای قار گرفته است که با ساحل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل آلاهان ترکیه از 64 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. هتل سیصد متر از ایستگاه تراموا فاصله دارد. این هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.سرویس پذیرش هتل آلاهان ترکیه شبانه روزی است. از جاذبه های ترکیه مسجد کبود ، موزه توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به هتل آلاهان ترکیه نزدیک می باشد. از دیگر امکانات هتل فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , صندوق امانات , کافی شاپ , خدمات لباسشویی و خشکشویی که مسافران تور ترکیه در مدت زمان اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند.

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آلزر استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه در روبروی مسجد کبود ساخته شده و سال 2008 دوباره سازی شده است. هتل از شش طبقه که 22 شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است . هتل 50 متر با وسایل نقلیه شهری فاصله دارد . هتل آلزر استانبول ترکیه به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل صرافی وجود دارد که برای مبادلات ارزی در کمترین زمان مهیا شده است. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل مجاور دریای مرمره می باشد.هتل آلزر استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذای متنوع و خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی برای آراستگی مسافران تور ترکیه , خدمات نگهداری از اطفال و دیگر امکاناتی که برای مسافران عزیز تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلزر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارداستانبول ترکیه دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارداستانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه 94  می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره آوانگارد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

در اینجا برای مسافران تور ترکیه 94 برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیهاست که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبولتوسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلات رسمی و جشن های ترکیهتعطیلات ترکیه,درباره ترکیه,تعطیلات رسمی در ترکیه,مراسم ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

 

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتوناستانبول ترکیهیک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. مسافران تور ترکیه 94 خوب است بدانید این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون استانبول دارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران تور ترکیه 94 و مهمانان عزیز می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتوناستانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و...



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتراستانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران تور ترکیه فروردین 94  و گردشگران بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته , دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران تور ترکیه نوروز 94  را به خود جلب می کند و اکثر مسافران  از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتراستانبول احساس رضایت می کنند.

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

از تفریحاتی که مسافران تور ترکیه 94می توانند از آن نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند بالن سواری در آسمان آبی و زیبای کاپادوکیا است. از داخل بالن مناظر زیبایی را می بینید که شاید تا کنون نظیر آن را مشاهده نکرده باشید. شما می توانید از داخل بالن بر فراز آسمان منطقه کاپادوکیا کلیساهای مجلل و زیبا , ستون های دودکش های پربان که در اشکال مختلفی مانند هرم , مخروط , کلاه و قرچ و... می باشد را ببینید و لحظات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنید. به گردشگران عزیز تور ترکیه 94  پیشنهاد میکنم که اگر قصد بالن سواری در کاپادوکیارا دارند دوربین عکاسی خود را فراموش نکنند!!!

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بالن سواری در کاپادوکیا,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

از تفریحاتی که مسافران تور ترکیه می توانند از آن نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند بالن سواری در آسمان آبی و زیبای کاپادوکیا است. از داخل بالن مناظر زیبایی را می بینید که شاید تا کنون نظیر آن را مشاهده نکرده باشید. شما می توانید از داخل بالن بر فراز آسمان منطقه کاپادوکیا کلیساهای مجلل و زیبا , ستون های دودکش های پربان که در اشکال مختلفی مانند هرم , مخروط , کلاه و قرچ و... می باشد را ببینید و لحظات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنید. به گردشگران عزیز تور ترکیه پیشنهاد میکنم که اگر قصد بالن سواری در کاپادوکیا را دارند دوربین عکاسی خود را فراموش نکنند!!!

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بالن سواری در کاپادوکیا,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنیدریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری دارد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

 

تور ترکیه دریاچه وان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد